tiistai 17. maaliskuuta 2015

Measurement results!

Mun on pakko olla tyytyväinen siihen, mitä vaaka näyttää, mutta voi apua kuinka onnellinen mä olen lähteneistä senteistä! Otin senttimittaukset viime syksynä, kun tämä "projekti" alkoi....ja unohdin ne mitat. Nyt keväällä muistin ne ottaaneeni, mutta luulin heittäneeni vanhan kalenterini jossa mitat olivat, niin roskiin. No mutta ennnnn :D Onneksi... Löysin sen tänään aamulla, ja pakkohan se oli heti ottaa uudet mitat.

Lähtötilanne oli aika todella karu...Joten antaapa lukujen puhua puolestaan! Ensimmäisenä luku syksyltä, sen jälkeen tältä aamulta. Suluissa erotus.

Vyötärö: 104cm / 91cm ( -13cm)
Lantio: 121cm / 117cm ( - 4cm)
Käsivarsi: 38.5cm / 37cm ( - 1,5cm)
Reisi: 74cm / 71,5cm ( -2,5cm)
Rintojen alta: 100cm / 92cm ( - 8cm)

Mä olen näistä niin onnellinen. Huomaa selkeästi mistä itselläni läski helpoiten sulaa, ja missä se taas jumittaa tiukimmin. Lisää vaan kaasua niin kyllä tästä hyvä tulee! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti