maanantai 30. maaliskuuta 2015

How am I doing?

Noniiin. Vietin sitten viime viikon sairaana. Sain jonkun todella mukavan ja kuumeisen flunssan. Onneksi se hellitti viikonloppuun mennessä... Ti-To oli ne pahimmat päivät kun makasin sohvalla ja nukuin päikkäreitä puolen tunnin välein. 

Sairastumista edellisenä viikonloppuna olin reissussa. Se viikonloppu oli aikamoista syöpöttelyä ja juopottelua, ja pakko myöntää, että herkuttelu jatkui vielä maanantaille. Itseasiassa, se maanantai oli pahin herkkuöveri sitten viime syksyn. Sitten sain vihdoin itseäni niskasta ja olenkin ollut tosi tiukkana sen jälkeen. Kolme päivää, en edes halua ajatella kuinka monta kaloria sinä aikana tuli upotettua! :D Noo ei kai se kolme päivää kenenkään elämää pilaa...

Olen mä terveellisestikin syönyt, tuon mahtirepsahduksen jälkeen!




Olen syönyt karkkihimoon paljon marjoja. Ne on melko kalliita, mutta ah niin hyviä. Säästän eurot jostain muualta. Pensasmustikat ja vadelmat ovat mun lemppareita, mutta Espanjasta tulleet mansikatkin ovat hyviä! Näiden lisäksi yksi suuri hrkku on ananaskirsikat! Ne keltaiset pallerot jotka on sellaisten ruskeiden lehtien sisällä! 

Kun selvisin sairasteluista, otin melko reippaan paluun treenien pariin. Niistä lisää seuravassa postauksessa. :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti